Dagboksdag 5. Tisdag.

Uppstigning och frukost sen har vi bestämt oss för poolbad före lunch sen stranden efter.

Jag började poolbadet med att följa Emma på toan, kom tillbaka hann lägga mig tillrätta i solstolen....så var det Pontus tur. Kom tillbaka med Pontus och la mig i solstolen.....så behövde  Emma på toan igen...;)

   

Men trots alla toabesök och 30 i solskyddsfaktor så blev Emma ganska så röd om armarna. För att inte tala om Jörgen!? Han lyste som en kräfta om sina axlar så strandbadet blev med t-shirt och 50 i solskyddsfaktor!

  



  

Tisdagskvällen tillbringade vi åter igen på Sea Clubs restaurang med god mat, minidisco och en paus upp på rummet för toabesök och vätskepåfyllning....
Kvällens show påbörjas alltid med att någon får komma upp på scenen för att hjälpa till att blanda nästa kvälls specialdrink! Jag räckte upp handen och fick göra en Blackrussian.
 
  

Skåål!!



Det var också en pappegojshow innan Disneytemashowen började....
Vi skrattade verkligen åt alla duktiga pappegojor som åkte rullskridskor och cykel eller spelade basket....

Nu har Pontus och Emma blivit ganska bekväma här på området och vet hur dom vill ha det - alla trivs och vi njuter.

Jag avslutar detta inlägg med bilder...

  

 Toby....

  

  



Kommentarer
Postat av: veronica-ifokus

Å, vad härligt ni verkar ha haft det och superfina bilder!!

2011-06-06 @ 22:34:04
URL: http://veronica-ifokus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0