Dagens bekännelse!?

Undrar om jag har kommit till insikt, insikt över hurdant livet egentligen är!?

Jag har alltid försökt förstå varför en människa säger och gör som hon gör!?
Jag har alltid grubblat och varit djup och onöjd....valt att fokusera på det jobbiga och kanske inte alla gånger riktigt tro på mig själv och känna att jag duger och passar in. Men jag har alltid varit ärlig och vågat stå för den jag är, alltid erkännt att jag gjort fel då jag gjort det.
Många tycker att jag är jobbig då jag vet hur de tänker....(vilket jag inte gör) men jag tror jag förstår oftast hur de tänker, för jag har en lust att försöka förstå varför? Varför han/hon/den/det gör som de gör?

Just nu känner jag att livet är som det är och inget kan vi göra för att förändra det!? Men vi kan välja att fokusera på det roliga och njuta av det vi har.

Min älskade far som kämpar med sin spridda njurcancer.....



Kolla in hans magra kropp med hans raka del i sin stelopererade rygg......men han kämpar på ändå.
Ni är så många duktiga människor där ute i cybervärlden som kämpar med cancer och MOT cancer! Ni är så duktiga!
Men vilket annat val har vi egentligen!? Det gäller att ta vara på dagen och livet.....inte som jag då oftast gör...klagar!!



Sen har jag funderat på mitt horoskop i NV för någon dag sedan. De som förstår, de vet vad jag fruktar!?

Det är som det är - men livet ska levas!

Trädgården blommar vidare.....

  

Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0