tisdag

Har ansökt och fått beviljad ledighet!! Oj så högtidligt det där lät då!? Men jag vill så gärna kramas lite med min Johanna...samtidigt som jag förmodligen kan hjälpa till lite grand också!..?

Så här på höstkanten är det många medarbetare som drar vidare till nya äventyr eller skola och så där....och ledighet med kort varsel gillas väl inte alltid!? För det råder alltid lite lagomt med personal brist på höstkanten.

Hur som haver så är jag glad att få ledigt, eller byte och omflyttningar i mitt schema, så jag kan åka iväg!! Vi ses snart då min älskade förstfödda.....

Har haft fullt upp idag också¨på jobbet och så där...ny trevlig tjej har inskolats! Tror det blir kanonbra..välkommen till dig! I morgon på min ledigdag kommer nästa nya tjej, välkommen till dig också!

Mikael och Maria har varit här i afton, ringde och undrade om de fick hämta på fritids, självklart och roligt!

Efter middagen kom min otroligt fina granne över och drack kaffe med mig. Så kul!

Hon har också en helt otroligt fin "bäbis" på snart sju månader!! Som givetvis charmar alla.



Men hur trevligt det än kan vara med gäster och sällskap och trevliga kunder och telefonsamtal av mamma och maken och så där....så kan jag verkligen uppskatta en stund för mig själv!!

Är det fler än jag som gillar och uppskattar lite lugn och ro..utan måsten och ljud..ibland så där emmellanåt??

Gillade verkligen mina tidiga morgonpromenader, som jag skapade tid till, för några år sedan!


En del gillar sällskap och kramar.

En del gillar musik och sällskap!

En del gillar ensamhet och tystnad.

Vem är du?

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag är en blandning av allt, men jag behöver verkligen bara få vara själv hemma i bland.Jag njuter verkligen då, ingen radio, ingen tv, bara jag. Men i mitt jobb är jag nära människor hela tiden, så det är nog därför. Ha det gott..

2010-09-07 @ 23:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0