vänner är viktiga

Har just pratat med Pea som har kommit sig fram till Johanna och överraskat henne..!!

Så himla kul! Pea ringde mig och frågade om portkoden till Johanna och Eriks lägenhet, och jag gav dom den sen fick jag hänga kvar i luren under överrasknings momentet...smile..jätteroligt!! Man hör glada röster i bakgrunden och ohh PEA Vad gör DU HÄÄR!!

Jaa, barn ger en verkligen den sanna glädjen!!

Kramisar.




Sen så känner jag lite så som med facebok...(;), eller gilla, eller hej eller den där lilla kommentaren..) där tycker man något hela tiden..tyck gärna här också..Det gillar jag!

Kommentarer
Postat av: Maria

Men gud så himla roligt för Johanna, hon måste ju ha fått en chock. :D

2010-10-12 @ 21:00:46
Postat av: Anonym

åh vad jag älskar min fru :)

2010-10-15 @ 21:18:46
URL: http://peandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0