ORO...

Det går nog aldrig att sluta oroa sig, eller gör det det? Mina tankar är då ständigt på framtiden, och hur det ska bli sedan!?? Oro över mina små, oro över mina stora, oro över mina nära och kära. Oron finns alltid där, konsten är väl att inte låta den ta över?!!

 Jag oroar mig över min mor! Jag oroar mig över min far!! Jag oroar mig över "fyrans" humör!! Jag oroar mig över svärfar! Jag oroar mig för mina annorlunda ryggsmärtor! Jag oroar mig för mina syskon!

Men samtidigt ser jag ljust på framtiden och gör det bästa av situationen! Det är bara att fortsätta att vandra...hitta lösningar på vägen... DET FINNS ALLTID någon som har det värre!! I never give up!!

KÄMPA! Mina ledord just nu.!

Och älska, ge ge ge och ge! Det bästa som finns är oförstörd, äkta barnkärlek!!


Kommentarer
Postat av: partyblöjan

naw.. sweet.. :)

2010-03-23 @ 22:18:09
URL: http://partyblojan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0