Kvällsdopp

Det har varit väldigt varmt även idag och man orkar inte jobba så hårt då.
Jag bestämde mig ändå för att förändra en liten del av min ovala rabatt där växterna trängs på fel sätt och missmatchar både i färg och i höjd.
Tog en förebild.
 
 
Nu har jag tagit bort löjtnanshjärtat och satt om de andra plantorna.
 
 
Jag är så dålig på växternas namn, men kan det kan vara Alunrot den lilabladiga och den rosa vet jag inte men den och Gulltörel är nog mina favoriter.
 
Efter middagen som bestod av Broccoli, Makaroner och Fläskkotletter åkte vi nästan hela familjen till Ljusvattnet för att kyla ner oss lite.
Vi saknade Emma för hon jobbade kväll.
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0