Frustrerande

Vi åkte upp till Ammarnäs igår och det känns så frustrerande att det blev min otur att få feber nu.
Vi var väl framme här vid 21 tiden och jag packade upp och hjälpte Jörgen att bära in en soffa från släpen innan jag kröp ner under täcket med feber.
Har sovit till nu mitt på dagen, fast sömnen har varit si så där. Klivit upp en gång i timmen ungefär och behövt gå på toa, druckit mer vatten för att jag varit torr i slemhinnorna och så har det hållit på.
 
 
Vi har haft så många faktorer att ta hänsyn till den här sommaren så att åka upp hit har blivit så svårt. Så då känns det extra frustrerande att bli sjuk just nu då vi äntligen kunde åka hit.
 
Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0