Fina blommor och födelsedagsfirande

Tusen tack för de fina blommorna och den goda chokladen Britt! Alltid så omtänksam och omhändertagande. Tack för att du finns!
 
 
Igår var vi på 30-årskalas hos Mikael och Maria. Maria fyller trettio år idag. Grattis Maria <3
Mikael styrde upp asiatisk middag och istället för tårta gjorde jag den populära laxröran som var tänkt som förrätt.
 
 
Vi köpte en underställströja som fanns på önskelistan och sen fick hon äntligen sina simglasögon (intern idé) att ha vid grillringen i Ammarnäs, för att slippa att röken svider i ögonen och det paketet var från Pontus.
 
 
Idag blev Maria överraskad då vi dök upp på förmiddagen och sa att vi skulle vara barnvakt, hon var inställd på att åka till Ammarnäs och hade packat för det.
Men Mikael och Marias kompisar hade styrt upp med lite annat för att fira henne.
 
Av olika anledningar så behövde vi vara barnvakt på plats i Kåge och vi har delat upp oss lite för att få ihop det med alla barnens behov.
 
 
Jag gjorde falukorv i ugn som jag serverade till lunch sen åkte jag och lillan hem en sväng för att sova mittpådagenvilan och packa ihop lite mer saker.
 
Till middag, när vi var tillbaka i Kåge, gjorde jag Hasselbackspotatis och kött. Pontus och Emma kom och åt middag med oss också.
 
Jörgen sover över i Kåge i natt och Mikael och Maria sover på woodhotel. Jag sover här hemma med våra fyra barn.
 
Kram.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0