Oktober månad har startat

Hjälp, jag hinner inte med! Dagar blir till månader så väldigt snabbt.  Det här året har gått så himla fort och nu är det bara tre månader kvar av 2021.
 
Vi har för oss en  drömplacering på vår jourplats, precis vad jag önskade mig och hoppades på. Ett mindre barn som sover bra på natten och gärna har förskola några timmar i veckan.
Jag skjutsar in liten till stan på fm och hämtar igen på em, jag har tider att anpassa mig till vilket gör att jag blir mer diciplinerad med egna rutiner.
 
 
Vi har haft några riktigt fina höstdagar och jag har rensat lite ogräs och slitit bort revor från jordgubbslandet.
 
 
Jag har varit på föräldramöte och följt lillkille till Åsa för en behövlig klippning.
 
 
Ikväll tog jag mig i kragen och smetade i färg på min gråa kalufs och nu är det dax att fullfölja det.
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0