55 år

Vi har varit i Ammarnäs i helgen och det blev så lyxigt för mig den här gången för Maria sa att vi kunde få äta med dom.
Att planera med maten för de som ska vara hemma(tonåringarna) och vi som åker upp tar ganska mycket av ens tid och energi, så det kändes så enormt lyxigt att bara behöva packa kläder den här gången.
Vi fick en kanonfin lördag och jag väcktes med skönsång av familjen. Freja var snabb att svara då de funderade på vad de skulle sjunga för mig och Imse Vimse Spindel är väl inte fy skam som födelsedagssång?
 
Vädret var kanonfint och vi var ute ett par timmar. Först tippade vi av grillringen vi kört upp med släpen.
 
 
Sen tog vi en promenad och tittade på en grannes grillbänkar så vi kanske kan leja Per att göra likadana.
 
Till lunch invigdes grillringen och Mikael stekte hamburgare.
 
 
Vi fixade också med belysningen och satte upp lite lampor.
 
 
Jag och Maria bakade bullar.
 
 
Till middag fick vi Pulled pork.
 
Söndag var det lite sämre väder, men inte dåligt väder för att kunna vara ute och det blev klämmackor till lunch.
 
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0