Halvfullt eller halvtomt

Dagarna rullar på och jag hinner inte riktigt med. Jag kämpar med att inte snurra in mig i tankar som påverkar mig alltför mycket i negativ riktning. Det går lite si och så med det.
Men jag kämpar på att hålla glaset halvfullt.
 
 
 
Vi har sjukstuga igen här i huset, den här gången är det vi tjejer som är mest hängiga.
Trots det försöker jag plocka och röja här hemma och njuta av allt fint som finns runt ikring mig.
Jag försöker numera att alltid ha färska blommor hemma och trivs bäst med att fylla min vas med rosor. 
 
 
Något annat som blev så fint här hemma är vårt nya rum däruppe och som pricken över i:et blev det med mattan jag fick av fina farmor Britt.
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0