Facebook

Mobbning på Facebook och andra sociala medier. Vad tänker ni om det?
Jag har ibland backat och inte orkat vara vän med några som tagit extremt mycket energi i mitt flöde..
 
Tillslut addade jag en viktig person i mitt flöde, men lika fort fattade jag att hen inte hade förändrats och ser att hen tagit bort mig utan orsak, trots att hen var den som bjöd in och frågade först sårar ju så klart....
 
 
 
Sen fattar jag att det finns trasiga själar som inte lever här och nu och blir enormt provocerade av andras sätt att vara?
 
 
Jag tänker att det egentligen är väl så att alla behöver bekräftelse emellanåt och att någon lyssnar och finns där för en..
Det är i vart fall det jag oftast vinner på i mina jouruppdrag, att stanna upp och känna in, lyssna på vad de säger....
 
 ..
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0