Tung och ledsen i sinnet

Vi kalasade igår med Rue. Hon blev glad över presenterna och hon uppskattade tårtan.
 
    
 
Den här helgen kommer jag att ta hand om Freja medans mamma Maria jobbar och Mikael, Rue, Jörgen och lillkille ska försöka fixa lite i Ammarnäs.
Skönt att ha en liten att fokusera på för de senaste dagarna sen den tragiska olyckan kan jag inte riktigt tänka på något annat.
Mitt högkänsliga jag tar åt mig och jag känner så mycket. Jag känner vilken oerhörd saknad, sorg och förtvivlan den närmaste familjen måste ska genomlida.
Jag känner hur förtvivlat jobbigt det ska kännas för de som var först på plats, sen brandkåren, ambulansen. Jag känner med den andra familjen som har sin pappa svårt skadad i Umeå.
Det är på inget sätt synd om mig, jag fixar att deala med de här känslorna och det ger ju med sig till sist.
Men det känns otroligt sorgligt just nu, så otroligt tragiskt och så fruktansvärt hemskt alltihopa bara.
 
Men som sagt i mitt liv har jag så mycket fint och positivt och det vet jag, det känner jag och det njuter jag utav.
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0