Sommaren och resten av 2021

När vi gick mot sommaren 2021 så släppte mitt tungsinne, en fin sommar fick vi verkligen ihop.
Vi hade en fin jourplacering som sommarjobbade, två egna ungdomar som sommarjobbade så det var fullt upp med att få ihop logistiken.
Vädret var toppen, trädgården och dess arbete fick mig att må bra.
Vi firade Emma som fyllde 17 år och farmor Britt som blev 80 år.
 
 
Trädgård, picknick, njutningsfulla ögonblick;)
 
 
Vi besökte Mikael och Maria i Piteå på campingen.
 
 
Jag fick min första sammanhängande sommarsemester sen jag blev jourhem för sju år sedan och det innebar tyvärr att vår jourhemsplacering avslutades.
 
 
Covid vaccin och Ammarnäs med farmor hanns med på min semester, resten av tiden blev en fantastisk naturupplevelse, vi körde vildmarksvägen innan vi landade hos Johanna.
 
 
 
Vi fick ingen jourplacering direkt efter vår semester, det dröjde lite innan vi fick vår optimala önskan av placering och det var strax innan höstlovet då också Johanna och Lisa kom hem till Norrland.
 
 
 
Vi fick sen till väldigt fin tid i Ammarnäs. Grillring och vinteraktiviteter som klämmackor och stekt pannkaka på Morikka:)
 
 
Ja trots att jag övertänker och snurrar in mig i negativa tankar så blev 2021 ett fantastiskt år!
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0