Jag vet att jag är lite udda? Fast väldigt vanlig

This day have been my way!
 
Jag följer väldigt många kändisbloggare och då Magdalena Graaf flyttar till Täby, väldigt nära där mina döttrar bor, behövde jag åka och se radhuset IRL.
Nördigt, konstigt, eller papparazzistalker? För mig är hon en vanlig människa, men med en "kändisstatus"  hon fått för olika musikaliska framträdanden, varit fotbollsfru och genom sin blogg.
 
Fina ärliga Magdalena som varit med om alltför många tuffa saker i sitt liv. Blivit misshandlad, levt med en missbrukare, genomlevt en hjärnblödning, förlorat sitt barn i övre tonåren och ovanpå det befunnit sig på Drottninggatan och slängt sig undan den skenande lastbilen tillsammans med sina mindre barn! Vem hade velat axla den manteln?
 
Nu vet jag hur hon bor, jag såg det själv idag, fast vill ni se bilder får ni se från t.ex. den här bloggen.
 
Jag hade en del shopping jag vill göra här i Stockholm på min lista och några saker lyckades jag hitta idag.
 
Pyssel och lillemankläder.
 
 
Jag har haft en fin dag. Tid jag bestämt över själv, lek med barnbarn och bra shopping.
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0