Avslut, höst och Ammarnäs

Började den här helgen med ett avslut och ett avsked till vår jourplacering. Plockade ihop kläder och leksaker under dagen som sen stuvades in i bilen och på aftonen sa vi hejdå till varandra. 
 
 
Efter vi ätit lite rester till middag bilade resten av vår familj upp till Ammarnäs. 
 
Grabbarna har reglat upp för taket.
 
 
På lördag fick jag med mig Emma, Theo och de mindre barnen på en liten promenad upp till bergstoppen vi kan kika ner till vår stuga ifrån.
 
Men innan det hade jag lagat lunch och njutit av att kunna servera den vid vårt fina matbord.
 
 
 
 
 
Svettig, andfådd och med mjölksyra i benen nådde även jag och minstingen toppen. Fin utsikt över höstmålat landskap.
 
 
 
 
Efter bajsblöjbyte, lite festis och vila så tog vi oss neråt igen, jag med lillan i famnen.
 
 
Sen hälsade vi på hos Åsa och kikade på valparna.
 
 
Till middag hackade, blandade och fixade jag en tacobuffe.
 
 
Massa chill och mys, även lite städning men framförallt tid att bara vara här och nu har helgen inneburit.
 
 
Vi har även placerat ut mattan vi köpt under soffan och soffbordet.
 
 
Efter en mycket god pastasalladlunch som Maria fixat rullade jag och tonåringarna hemåt. Vi var hemma strax efter fyra i afton.
 
Kram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0