Ärenden och shopping

Idag har jag betat av lite ärenden. Började med att hämta upp ett klädpaket till lillan som jag hittat på en köp och säljsida. Hon har redan en stor garderob, men jag kunde inte låta bli att fynda lite mer. ;) Check.
 
 
Tights och byxor behövde hon däremot några till utav för de hon har börjar vara lite små.
 
 
Körde in på industriområdet och kollade vart Northwold bygger batterifabriken. Check.
 
 
Åkte sen till HappyHomes för att lämna igen överbliven färg. Check på den.
 
Inne i stan köpte jag en ny dragkedja till min favoritjacka. Fyndade byxor till mig själv och även till lillan. Sockar är en ständig bristvara i det här huset så ett gäng sådana inhandlades också. Check.
 
 
Inhandlade även söta små bäbiskläder till en liten tjej som jag hann paketera och skicka iväg med Jörgen som övningskörde Emma till Byske. Check.
 
 
 
Kram.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0