Frost och ett negativt svar

Region Västerbotten sände live klockan 15.00 om nya skärpta rekommendationer som ska gälla i regionen. I stort sett skulle jag väl sammanfatta råden som så att gå bara och handla din mat ensam eller ifall man behöver medicin så kan man gå till apoteket, i annat fall ska man stanna hemma och umgås med bara de i ens egna hushåll.
Tvätta händerna, håll avstånd och vistas gärna ute i naturen, promenera och dessa rekommendationer ska gälla i första hand i fyra veckor.
 
Plingade nyss till i Jörgens telefon och hans provsvar visade än en gång negativt på Covid-19 virus. Mitt svar har inte kommit än, men jag har svårt att tro det skulle visa något annat än negativt.
 
Det var frost och -5 grader i morse då jag kom hem från att skjutsat gymnasiebarn till skolan och tre stycken nötkråkor slogs om de sista jordnötterna vid fågelmaten.
 
 
Det mesta av min tid idag har gått åt till att storstäda toan nere, tvättat några maskiner och påbörjat målartvätt hos Emma.
 
 
(Klockan åtta kom mitt provsvar som också är negativt.)

Kram.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0