Dyster måndag

Mulen och mörk måndag och jag kämpar på med att hitta pepp och motivation till att tänka positivt. Jäkligt tungt nu att hålla modet uppe och de där mörkare krafterna gör sitt bästa att dra ner mig till sitt place.
 
Efter lunch fick jag med mig Emma på min promenadslinga.
 
 
Medans jag gjorde middag började jag lyssna på extrainsatta pressträffen med bl.a Stefan Löfven.
 
 
Nu stänger vi ner samhället igen. Ingen större förändring för mig egentligen för de mycket få fysiska möten jag haft är redan ersatta till Teamsmöten eller telefonsamtal.
 
Jag hade kvar lite tacorester i kylen och bestämde mig för att göra en tortillatårta till middagen.
 
 
Avslutar mitt blogginlägg med en bild jag knyckte från Marcus Oscarsson från TV4.
 
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0