Sömnlös, tuttkoll och våra barn

"Jag lever men har tappat min telefon i poolen och var på väg hem till Sverige men sitter fast i Istanbul nu pga kriget och att planet framför oss krascha. Så dom stänger flygplatsen några dagar. Men jag mår bra och det är ingen fara. Fick låna en telefon av en person men hör av mig när jag landat i Sverige. Kan bli imorgon eller om en vecka men jag överlever ✌🏽"
 
Min kusins son mår bra, så skönt att höra! Jag kunde riktigt känna in oron hon kände, så olustigt då man inte vet.
 
Jag har legat ganska så sömnlös några nätter nu utan egentlig anledning. I natt var inget undantag, klockan två gav jag upp försöket om att somna och skickade en grattishälsning till min dotter som har födelsedag idag.
Varje gång något av mina barn fyller år sköljs minnen från vår tid tillsammans över mig och jag känner mig så stolt och lyckligt lottad om det jag fått uppleva som mamma.
 
Lyckades tillslut slumra in någon timme innan väckaren ringde.
Kan det vara fullmånen jag känner av?
 
 
 
Tungt var det att komma igång, men jag hade en viktig koll att göra redan 8.45 idag, nämligen Mammografiundersökning.
Känner nu att jag ska gå och vila en stund bara för att jag kan. 
 
Kram.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0