Redan onsdag

Jag har sysselsatt mig med ommöblering på övervåningen genom att flytta över Pontus saker till Emmas gamla rum och lillkille har då fått Pontus nyss lämnade rum.
Det blir rörigt, men nödvändig rensning blir av och storstädning är kul tycker jag, eller åtminstone resultatet av den. 
Hittade en brandvarnare som hamnat i en låda som jag nu skruvade upp i taket där den nog gör större nytta och återanvände en del andra saker till lillkille som någon annan ledsnat på.
 
   
 
 
Till middag igår hade vi Mikaels familj som sällskap, sen planerade vi lite med vårt Ammarnäsprojekt.
 
   
 
 
Jag hämtade hem Emma från skolan igår då hennes förkylning med hosta verkar ta en runda till. Ringde hälsocentralen idag och vi fick komma för att kolla upp henne.
Tack och lov så var hennes värden riktigt bra ändå och ingen crp.
 
 
Efter läkarbesöket hämtade vi matteboken på skolan, handlade lite matvaror och ljus som vi sen åkte och tände hos pappa.
 
 
Lillkille har kortdag på onsdagar och inget fritids. Jag hämtade honom på skolan, sen rensskottade vi massa snö på vår gård.
 
Efter mellis åkte vi en vända till stan och köpte längdåkningsskidor, pjäxor och stavar för att ha på kommande idrottslektioner för lillkille.
 
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0