Lev nu dö sen

Behöver påminna mig ständigt att försöka tänka positivt, prata positivt och ha en positivt inställning. Påminna mig om ordets makt, allt vi säger påverkar oss. Går jag hela dagarna och suckar att livet suger, ja då blir det inte bättre. 

Blev dock en stor suck även den här morgonen för mig.

Person 1 klev upp 30 min försent vilket förskjuter schemat och skapar onödig stress.

Person 2 vaknar inte av sin väckare och behöver många påminnelser om att kliva upp, kliver upp äter frukost och meddelar att det inte blir någon skola och lägger sig igen.

Person 3  svarar ja på frågorna: Går det bra idag? Ska du till skolan? Hinner du med bussen? Resultatet blir för sen uppstigning, missar bussen och får skjuts till skolan.

 

Lev nu med Miss-Lee. Jag vill tacka livet
 
Peppar mig och min familj att ändra tänket...
 
 
Kommer just ihåg vad Jesper Caron sa på föreläsningen. Glädje är bästa hämden!
 
 
Förlåt för ett inlägg med negativt innehåll, men behövligt för mig att skriva ner mina tankar så jag kan släppa och gå vidare.
 
 
Nu är det hög tid att ta tag i dagens sysslor. På återseende.
 
Kram.

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0