Oh så roligt!

Det blev ett litet familjärt kalas för maken igår. Jag gjorde en halvfabrikats tårta som blev nog så god.
 
 
 
Idag har jag varit ner till Umeå en sväng för jag har agerat chaufför till min svägerska. Medans hon gjorde sitt gjorde jag en runda på IKEA.
 
Något annat som jag har tokfastnat för på sistone är att nörda ner mig i bilder och filmklipp på miniatyrer. Jag är så fasinerad av allas små fina alster och det har inspirerat mig att börja renovera lillans dockhus.
 
Jag har den senaste tiden byggt på en liten Lundby orange diskmaskin med fler underskåpar och en spis. Det är så roligt med detta pysslande.
Det blir kanske inte så perfekt rakt och så, men jag tror nog lillan kommer att uppskatta köksbänken ändå.
 
 
Kram.

Kommentarer
Postat av: Elaine

Tack ännu en gång för idag.
Kram Elaine

2020-04-16 @ 20:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0