Tid tillsammans

Jag har varit och fått mig två nya bakdäck, ska boka in en ny tid för på torsdag kommer det in två framdäck ämnade till mig till däckfirman.
 
Det är knepigt att få mina tonåringar att tillbringa tid med oss vuxna eller med oss som familj. Känns som om man får vara nöjd över den stund man sitter i bilen tillsammans när de ska skjutsas.
 
Lördag var det olika ärenden som gällde. Boka synundersökning, köpa jacka, lämna in mobil.
 
 
Vi fikade på Espresso Hous så Emma fick we-fee till att starta igång lånetelefon.
 
 
Tonåringarna hängde med kompisar och vi undersökte den nya lekparken på A-torp med de små.
 
 
Hem och packa upp inköpen och laga chili till middag.
 
 
När jag och Emma sen åkte till Byske och hämtade upp Linn för bio i stan kände jag mig sjuk.
Somnade tidigt och har legat hela dagen med feber:(
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0