Mormors lilla sessa

Jag bilade ner till Stockholm i helgen.
Ursprungsplanen var att mina älskade tonåringar skulle hänga med mig men de fick kalla fötter och backade ur för att få vara lediga under helgen och sen fixa att vakna på måndagmorgon.
Jag lämnade Täby halv sju på kvällen och var hemma i Drängsmark strax efter halv två på natten så deras val var fullt förståeligt.
 
Jag behövde den här helgen och har hämtat "andan" och tankat massa energi. Ätit själv och lyssnat på ljudbok och poddar och varit mormor till hundra procent.
 
Jag har lekt med Alma och hon älskar att prata och fantisera ihop olika rollekar.
 
 
På lördag blev det lunch i Täbycentrum och Alma berättade för mormor att hon älskade Sushi vilket hon också bevisade genom att äta femton eller blev det till och med sexton bitar Suschi med lax;)
 
 
 
På söndag låg jag och drog mig fram till halv tio och försökte somna om efter toabesök vid sjutiden vilket misslyckades.
 
Jag gav Alma en klänning, pärlor, en handväska fylld med ringar, läppglans och en nyckelring.
 
 
Elton fick också paket fast han inte fyller år.
 
 
Elton, Erik och Seada drog sen iväg på handboll och Johanna hjälpte Lisa att köpa ett rumsbord på blocket medans jag var ensam med Alma och vi lekte rollekar och bytte outfits eftersom.
 
 
 
Kram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0