Att vara i nuet

Jag skäms verkligen över att berätta för er att vi sov till strax efter elva idag! Att sova till klockan elva då man har småbarn är ju helt otroligt!!
Jag var upp drygt tre i natt och tröstade, igen vid halv sju då vi även kissade och sen "toksomnadeom".
Blir liiite fel start på dagen då man planerat hinna med det man "skjutit på innan"....
Jag duschade och städade toan, fixade med tvätten samtidigt som Jörgen gjorde brunch innan han åkte och hämtade farmor och Elaine.
 
Blev ändå en så fin höstdag då jag bara tog det som det kom och var i nuet.
Vi gick till skolan och lät de små leka av sig lite...
 
 
 
 
Till middag blev det fläskstek, klyftpotatis och kantarellsås. Farmor hade med sig sin goda äppelkaka som vi avnjöt till efterrätt.
 
 
I morgon hade vi planerat att åka och gratta/välkomna liten Alice till världen, men vi skjuter på det lite.
 
Kram.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0