Helnöjd kille

Här sitter jag och pustar ut efter en härlig kalasdag. Lite gruvade jag mig innan om att inte räcka till och klara av att både vara värdinna och hinna umgås lite samtidigt som servering också ska hinnas med. Men med så fina gäster och familj oroade jag mig helt i onödan.
 
Kalaset var ju för vårt fina bonusbarn, men jag blev också uppvaktad med blommor och paket.
 
 
Tårtan la jag ihop på morgonen och den smakade mycket bra tyckte vi som åt den.
 
 
Ljusen blåstes ut i ett huj!
 
 
Många paket med fina presenter i öppnades.
 
 
Så glad att hans relativt nyvunna kompisar ville komma och fira honom.
 
 
 
 
Det är ju farsdag idag också och jag hjälpte våra barn att ordna en farsdagspresent digitalt. De skrev en personlig hälsning och en gåva till UNHCR.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0