Rensat, möte och lite ångest

Inget snöande idag utan solsken och snålblåst med drevsnö som följd. Halkigt och spårigt när jag skjutsade lillan.
 
 
Jag fick ett infall och drog ut allt ur garderoben min + delar av översta hyllan där dukar, gardiner och överkast förvaras.
 
 
Kände en viss panik om att hinna klart innan sänggående ett tag.
 
 
Men det löste sig.
 
 
Nu har jag en sopsäck som ska till återvinningen och en överfull IKEA säck med böcker som jag tänker ge bort. Vill du ha böckerna så hojta!?
 
 
Ett barn blev hemma och ville aldrig riktigt vakna ur sin bubbla, tänker att det handlar om ångest och en liten del att mobilen inte lämnades utanför sovrummet igårkvällst.
 
Själv mår jag inte heller så bra av många olika anledningar, det skaver fortfarande ett slags missnöje inom mig. Var på ett möte idag som handlade lite om ett område som jag vill försöka förändra, men det blev som ingen respons eller vart inte enklare för det.
Hittade en bok i min garderob nu när jag röjde i den, en bok som precis handlar om det här "skavet"..
 
 
Allt brukar lösa sig tillslut, men just nu är det jobbigt.
 
Kram.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0