Det skaver något inom mig

Jag mår inte riktigt så bra just nu och kämpar med många saker som skaver inom mig. 
En del beror väl på den obalans som min kropp har då den vacklar in och ur klimakteriet. Under de senaste tre åren har jag haft perioder som tyder på att jag gått in i min menopaus och ingen mens på flera månader, men sen så har jag plötsligt mens igen tre, fyra månader på raken med pms besvär som ger mig argdagar, gråtdagar och nedstämdhetsdagar.
 
Bildresultat för pms
 
Det är massa annat som stör balansen här hemma och det är fler än jag som är i obalans och den här helgen föll ju all planering ihop och för mig känns det jobbigt att ingen orkar med friluftslivet - typ en skoterutflykt, slalom eller bara åka pulka i en backe och grilla korv eller nå´t liknande.
 
Igår drog jag igång att förbereda för att tapetsera klart vardagsrummet. Tror det var 2014 som jag började ...
 
 
Nu är grundarbetet inför tapetsering klart och snickerierna är målartvättade.
 
 
Nähäpp, dax att doppa penseln i vit målarfärg igen....
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0