Avslutningsmöte och lite mer Stockholm

Sportlovsveckan startade jag med tvätt och lite städ, renbäddning av vår säng blev det också innan lunch.
Vi har nyss avslutat ett familjehemsuppdrag och blev därför inbjudna till ett avslutningssamtal uppe på soc dit vi var igår på eftermiddagen.
Vi blev bjudna på kärleksmums och en present förutom lite prat om hur tiden med placering har fungerat.
 
 
Sen gick jag och de små och shoppade allvädersstövlar för kommande vårslask. Köpte galonisar, galonvantar och en tunnare mössa till lillan då vi var i Stockholm.
 
 
I lördags då vi var i Stockholm hade vi en rätt så bra dag i MOS. Alla var med förutom Erik och Elton som tillbringade sin dag i slalombacken.
 
 
Emma och Linn gick iväg och träffade kompisar från Byske som också var där.
 
Vi andra började vår shopping med att äta suchi till lunch.
 
 
Sen blev det shopping för hela slanten och de mesta inköpen som gjordes var för att fylla på Pontus garderob och både han och jag blev så nöjda över inköpen.
Vi blev törstiga efter ett tag och Alma ville ha en smothie som i talspråk hette "mangomanija".
Efteråt började Alma frysa och vi bäddade in henne så sött i Johannas dunjacka.
 
 
När alla var nöjd med sin shopping gick vi och handlade mellomys på en ICA butik.
 
 
 
På söndagsmorgon vaknade vi till ett snöigt Stockholm och det kändes väl sådär...
 
 
Jag, Johanna och Alma åkte iväg till Lisas lägenhet och lämnade av hennes Micro, dammsugare och några småsaker som jag fraktat ner till henne.
 
     
 
Sen var det dax att säga hejdå till varandra och starta bilfärden upp till Norrland.
 
 
   
 
Det var tur att vi inte var på väg ner till Stockholm insåg jag när vi närmade oss avfarten till Sälen. Stundvis stod trafiken helt stilla i södergående körfält.
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0