Vi har lämnat 2018 bakom oss nu

Gott Nytt År! 2019 är här!
 
Haft ett väldigt bra jul och nyårsfirande som jag kommer att blogga mer om snart då jag fått alla bilder.
Min mobil håller på att ge upp, jag har spräckt kameran och skyddsskalet. Behöver kolla upp vad det kostar och om det lönar sig att laga.
Inser att jag är så enormt beroende av att dokumentera min vardag och kan inte blogga längre utan foton.
De foton jag tar får grå solstrålar spridda över bilden, beror ju på att kamerans glas spruckit....
 
Jag ska skriva om vår nyårsafton och dagarna runt den och jag ska göra en sammanfattning av mitt liv under 2018.
 
Johanna och hennes familj åkte hem idag och jag känner en stor tomhet, men också en lättnad över att jag fått ordning i kaoset igen.
Jag och Jörgen har plockat, ställt bort extra stolar och iläggsskivor, tvättat, städat, sorterat leksaker till rätt låda och våningsplan. Dessutom rengjort kylen och källsorteringslådan under diskbänken.
Vårt hem känns så stort, luftigt och välstädat helt plötsligt....
 
 
Men vi saknar redan samtalen med våra små barnbarn.
 
Jörgen lagade hempizza till vår middag idag.
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0