Ångestfyllda studsbollar

Hej, här sitter jag med en tekopp och ska försöka sammanfatta en helt crazy dag, eller egentligen dagar.
Vet inte hur många samtal jag ringt eller fått idag. Alla samtal har gått ut på att reda ordning i en händelse som gett oanade ringar på vattnet och växer ju mer man försöker förstå.
 
 
Det har kännts som om jag haft ett gäng studsbollar som har hoppat runt i mitt huvud. Har jag lyckats stoppa en tanke från att kännas ångestfyll, så har nästa tanke satt fart och hur jag än vridit och vänt på situationen inser jag att någon kommer att bli drabbad i slutänden. 
Tack och lov för kloka kollegor man kan bolla sina tankar med.
 
Annars då, ja kylan fortsätter. Fast det är mycket mildare nu med -15 ner till -20 känns det precis lika kallt som då det var nästan -30 grader. Vackert är det, men kallt. Brrr!
 
 
Jag kämpar på med att laga nyttigare mat och jag har startat med förberedelser inför målning på övervåningen.
 
 
Lillkille och jag hann med lite skottning då vi kom hem från fritids.
 
 
Efter middagen blev det en snabbvisit hos familjen Lidman i Kåge.
 
 
Tacksam för min familj.
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0