Är ni less på mina målarinlägg?

9.45 lämnade jag min bil till Burlinmotor och förberedde mig på "att göra Solbacken" i några timmar men hade tur att bilen var färdig redan vid 11.00.
Jag strosade runt på ICAMaxi den första timmen och fick med mig sånt som jag inte visste om att jag behövde.
Fyndade lite barnkläder, köpte hårfärg, sockar, textilfärg, underställ och ett par fleecebyxor till lillkille och ny mopp till mitt Wiledaskaft.
 
 
När jag hämtat bilen handlade jag lite färskvaror på Willys innan jag åkte hem och fortsatte med min målning.
Men först åt jag lunch och målartvättade rumstaket och matplatsens tak och aldeles nyss blev jag färdig med all grundmålningen av taken.
 
 
Jörgen har gått runt med latexsprutan och tätat igen stora sprickor och kvisthål och nu är det "bara" tre varv målarfärg kvar innan mina tak är vita;).
 
 
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0