Morgontjafs och småtjejer

 
 
Livet, det här livet. Min absolut sämsta sida kommer fram på morgonen då väckningen av tonåringarna inte fungerar.
Trött på att all min energi ska gå till att ha lite is i magen, vänta, hoppas, stressen som smyger sig på, oron och till slut besvikelsen över att agendan ska möbleras om igen.
Maktlösheten då inga strategier fungerar.
Hatar alla dessa onödiga missförstånd och konflikter bara för att man inte klarar av att kliva upp då väckarklockan ringer - eller trött på mig själv som inte klarar av att hantera de känslor som uppstår inom mig.
 
#npf # ångest # psykisk ohälsa # hemmasittare # tonåring # hormoner # hälsa # krav # skolplikt
 
 
Passande nog kommer det en föreläsare till Skellefteå i januari som jag vill gå och lyssna på.
 
 
När jag och lillan skjutsat sonen till skolan och handlat lite mat svängde vi in i Kåge och hämtade upp Rue.
 
Nu har jag två småtjejer som börjar vara hungriga. Vi hörs!
 
   
 
Kram.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0