Min söndag lite kort

 
Härligt väder ute idag och jag bestämde mig för att gå ut med de små barnen.
 
 
Skottade gården och valde att tippa snön mot ladan för att minska kalldraget under den.
 
 
 
Dirigerade Jörgen att fixa lunch till barnen så kunde vi även hinna med att mata småfåglarna och plocka lite granris då vi liks var ute.
 
Försökte peppa om att göra något tillsammans, som att gå på skyltsöndag en stund, men intresset var svalt så då tappade jag lusten. 
 
Känslan inom mig att jag bara är viktig för det jag gör och inte för den jag är blir svår att mota bort.
 
Så istället blev det storstädning av de smås lekrum, lagade rullgardinen och kastade trasiga leksaker.
Blev visst roligare att leka med leksakerna igen nu då de är sorterade till rätt plats.
 
 
 
 
 
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0