Agendan är full

Det har gått i ett de senaste dagarna, många mil i bil blir det. Förutom skjutsning och hämtning hade jag en klipptid inbokad igår hos Åsa i Byske.
Klarade inte av att fota någon bra bild på frisyren men jag blev nöjd även den här gången.
 
 
Även idag har jag haft ett späckat schema. Började med att skjutsa lånis till sin förskola och direkt därifrån styrde jag bilen mot Byske för att hinna till ett utvecklingssamtal med Emma.
Kom lite tidigt så jag åkte och pratade med pappa en stund.
 
 
Hann hem en stund innan lillan skulle hämtas och då kokade jag ihop min lunchsoppa.
 
 
Kom hem nästa gång vid två och medans lånisarna åt mellis ute i solskenet passade jag på att skura av bron från humle nedskräpning. Bron blir alldeles svart av lösskit eller flugskit eller både och...
 
Klockan 15.20 infann jag mig åter i Byske för ett läkarbesök.
 
Väl hemma igen tog jag hand om lite tvätt medans Jörgen lagade middag, sen har jag ringt massa samtal, nattat de små.
Skippar nog helgstädningen den här veckan då vi troligtvis åker upp till Ammarnäs imorgon.
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0