Att ta dagen som den kommer

Den här dagen började som ett helt oskrivet blad, men eftersom har jag fyllt timmarna med meningsfull sysselsättning.
 
Sonen missade bussen med fem minuter och jag skjutsade honom till stan, väl hemma igen hade Emma kommit sig igång och hade gjort upp en plan med Jörgen att åka iväg till skolan senast 10.30 så då skjutsade jag även henne till skolan.
Besökte pappa och tände ett ljus hos honom när jag ändå var där.
 
 
När jag kom hem värmde jag upp rester och gav de små lunch, packade en enklare picknick och sen gav vi oss ut på promenad med vagnen och lillkilles cykel.
 
 
Först gick vi till Ljusvattnet och lekte och småpratade om ditten och datten. Helt underbart väder med molnfri klarblå himmel.
 
 
Vi fortsatte sedan runt och förbi Ljusvattnet och hamnade någon kilometer senare i Grobban där vi åt vårt mellis, sen gick vi hem.
 
Dagarna och livet blir det vi gör det till.
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0