Sjukstuga

Snuva, feber och hosta har drabbat minstingen i familjen och fler är hängiga. Hör väl ihop med årstiden och vädret?
All snö har tinat bort och kvar är bara is och halka.
 
Jag har varit på informationsmöte i afton om de olika valen man kan göra inför skolstart. Vi höll till på Brinken.
 
Efter sen middag för mig så gjorde jag mig en tekopp och fortsatte med mer tårtdekorationspysslande.
 
 
Invigde min nya bakduk från IKEA och den fick med beröm godkänt.
 
 
Inte blir det riktigt samma fina finnish som då Johanna är i farten, men det duger gott.
 
 
Har kvar några fler smådetaljer och en till sockerkaksbotten jag behöver baka vilket jag tänkte göra imorgon och slutligen lägga ihop tårtorna på fredag.
 
 
Kram.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blir såååååå bra och fina 😍😍😍 sååå tacksam ❤️😘

2018-11-08 @ 19:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0