Bröstoperation?

Idag har jag varit på BVC besök, tänt i mormors lykta och ställt ett hjärteljus på pappas grav.
 
 
Jag och Jörgen har hjälpts åt med fredagsstädningen och middagsmaten lagade Jörgen idag, ja lunchen också förresten. (Lyxigt!).
Mikael, Maria och Rue åt middag med oss sen drog Mikael och Maria upp till Ammarnäs där de ska bygga vidare på vår stuga medans jag och Jörgen tar hand om Rue. Win, win.
 
Igår var jag på kirurgen och träffade en läkare som heter Jonas och han förklarade för mig att det är en polyp som gjort förträngningen på min mjölkgång och att det är inget som är farligt. Men om man har besvär med att bröstet läcker ut blod och BH blir blodig så kan man göra en operation där man opererar bort mjölkgången och mjölkkörteln.
Men så stora besvär har jag ju inte och därför tackade jag nej till en operation.
 
Kram.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0