Tredje advent och såpa är bäst

Jag kämpar fortfarande med min julstädning och den här helgen har jag storstädat köket. Torkat fönstret, kaklet och både invändigt och utvändigt i överskåparna.
I köket brukar jag använda Super10 men det är slut och egentligen tror jag att det bara är en dyrare variant av såpa.
För mig är såpan lite bortglömd egentligen men idag har jag städat med såpa och den är ju underbar som fettlösare.
 
 
Nu är mitt kök inte bara rent, det är också lite mer ordning i skåparna än det varit på mycket länge.
 
 
 
Under tiden man röjer och rensar så blir det en aningens rörigt..
 
 
Det färdiga resultatet gör mödan och böket så värt.
 
 
Nu ska jag slå in de julklappar som redan är inhandlade och samtidigt ska jag skriva en lista på det som är kvar att införskaffa.
Det börjar att kännas som jul i mitt hus och det känns bra.
 
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0