Inlägg utan bilder

Skjutsade ett barn till skolan i morse och det andra barnet blev kvar hemma.
Lastade av mina känslor hos maken och fokuserade sen på mina måsten i mitt huvud. Vi åker snart bort och många saker vill jag hinna med att fixa som förberedande av maträtter och ingredienser, renbäddning igen av några sängar, stryka lite kläder, få bort lite fler bråteshögar, få barnen på banan, besöka min doktor för mina prickar och spruckna hud, ordna och förbereda tre barn om deras ansvar då vi är borta och klara av skolmötet, det för mig ångestladdade viktiga mötet imorgon.
 
Ska fira en femtioåring och ringa ett viktigt samtal också och i eftermiddag har jag skickat iväg en födelsedagspresent, inköpt en annan och skjutsat Lisa två gånger till flyget.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0