Chaufför

Dagarna rullar på, mycket av min tid går åt till att skjutsa och hämta barn som vill träffa sina vänner. Blir fort några resor då man har tre tonåringar som vill åt olika håll;)
 
Nu har vi en plan med kullen och flytten av ladan dit. Vi har fått tag i en kranbil med förare som kommer att lyfta upp ladan med stroppar/band.
Lördag var vi ner till stan och fixade markduk och lecasten, väl hemma igen flyttade jag lite mer växter och kärrade undan de sista stenarna.
 
       
 

Testade att göra tacogratäng till middag vilket jag tyckte blev godare än traditionellt sätt att äta tacos på.
 

Nu när jag hämtade Emma i Byske snöade det rätt så bra, men inget här hemma ännu.
 

Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0