Vardagslunk och lite glam

Idag har värmen lämnat oss men nått Norrland, här är det mulet och 15-16 grader.
Barnens rutiner och att Elton fortfarande inte är helt kry har fått styra dagen. De små leker så otroligt bra med varandra och det är nästan inget tjafs.
 
Även idag när tjejerna vilade tog jag grabbarna med mig i bilen men inte för att shoppa utan för en liten smygtitt på en lite glammigare värld.
Jag körde förbi Charlotte Perrellis hus på Djursholm. Ganska tokigt egentligen att jag tycker det är så intressant, men det gör jag. Kände mig som värsta Papparazzin.
 
 
Åkte också förbi några kändisar på Lidingö, bl.a Pernilla Wahlgrens hus;)
 
 
Det blev sent innan jag kunde somna igår av anledningar jag inte tänker gå in på här, men anledningen gör mig lite grubblig idag fast jag jobbar med att släppa det...
 
Det kan vara en konst att se vardagens alla små guldkorn, men kanske är det just den konsten som är nyckeln till lycka!
 
 
Kr
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0