Familj är viktig

Jag och lillkille hann väldigt mycket medans resten av familjen sov bort förmiddagen. Frukost, lunch, utelek, sortera alla svarta strumpor, bära ut tvätthögarna till rätt ställe, dammsuga, torka fönster, fixa till sig, dricka kaffe och mysa.
 
Mikael, Maria och Rue + farmor Britt och Elaine har varit här på morsdagsfirande och vi fixade ihop en grillbuffé som vi bjöd på.
Farmor hade med sig två fina röda krukrosor bara till mig. Hon vet vad jag gillar och de kommer att bli så fina i mina rabatter sen.
Kaffe och min tårta avrundade middagen...
 

Lilla Rue är så himla fin och i en härlig ålder, rätt så lättroad, men en sådan glädjespridare.
 
    
    
 
Fick en mysig stund med Maria och Rue i soffan då grabbarna gick ut i garaget och pratade kross.
Sonen ville sen ut och kolla upp endurospår i Drängsmarksterrängen.
 

Hitta sonen där inne mellan träden...
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0