Hemma och förbereder för gäster.

I går, efter en god natts sömn hemma i egen säng, åkte vi och hämtade igen lillkille som har varit med underbara människor medans vi har varit borta.
 
Svängde förbi min fina lillebror som skulle hjälpa oss med en förstärkning av själva grillställningen till vår nya grillplats.
 
 

Tidigt i morse åkte Jörgen upp till Ammarnäs för att hjälpa grävaren med att fixa avloppet på vår tomt.
 

Här hemma knackade grannen på vid mitt på dagen och undrade ifall jag vill hjälpa till att passa Ossian en liten stund, vilket jag givetvis ville.
 

Har också varit och storhandlat. Fyllt upp kylen och skafferiet för ikväll ska jag hämta Johanna med sin familj på flygplatsen.
 

Mjölk i alla former, mellanmjölk, laktosfritt och mjölkfritt, inte lätt alla gånger att laga mat som passar alla.
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0