Familjen och Eriks tal

Lite mer från bröllopet, skrolla förbi om du är less...
 
Så många fina bilder och minnen vi fick skapa den där underbara helgen då Johanna och Erik gifte sig.
Johanna från min familj står ju i fokus den dagen som brud, men i det här inlägget har jag samlat bilder från resten av min fina familj också. Fotona är från fotograferna Hasselströms.
 
Bruden och tärnan.
 
 
 
Mikael min fina son och hans fina familj.
 
 
Mina fina tjejer..
 
 
Mina fina killar..
 

Det var många fina talare på deras bröllop och Erik valde sen att avrunda med det här fina talet som du hittar 13.55 min in i filmen om du inte vill se hela.
 
 
Det ni inte ser i filmen är det här fina bildspelet ifall ni undrar varför jag torkar mina tårar där i bakgrunden.
 
 
 
Tack fina brudparet att vi fick dela er dag.
 

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0