Sysslolös

Lite tomt och en känsla av att något är ogjort eller saknas har infallit då och då och för att jag inte ska sitta och grubbla nu när vi "står tom" har jag en lista i mitt huvud på vad jag ska fylla min dag med. Minst ett val måste göras, typ trädgårdsarbete eller städning på djupet av en sektion i köket. Lingonplockning finns också med på min lista och det har jag gjort idag.
 

Fick besök av svärmor och Elaine och Britt tog på sig rensningen av lingonen.
 

Har pluggat lite inför Familjehemsutbildningen som det är dags för i morgon igen. Längtar, det är roligt att förstå hur allt hänger ihop. Lite mer om vem som gör vad på socialtjänsten, vilken min roll ska vara och hur andra har haft det, för här träffas vi och utbyter tankar och erfarenheter också. Sen givetvis massa fakta om Sol, LVU o.s.v.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0