Brio träleksaker

Ibland är det bra att vara en som sparar på allt. När jag pratade med Johanna i telefon så blev det sagt att de skulle köpa en träjärnväg till Elton då han fyller tre år, han älskar nämligen den som finns på hans förskola.
I afton var jag och Jörgen och letade fram vår järnväg i förrådet anno tidig nittiotal.
 

Lite sliten och ful, men inget som inte går att fixa, vilket jag har ägnat mig åt hela kvällen.
Först suddade och slipade jag bort blyerts och kritor från bitarna....
 

....sen diskade jag av dem...
 

.... för att sen packa ner dem i en kartong.
 

Det kan man väl kalla för återvinning!? Brio träleksaker lever fortfarande.
 

Imorgon ska jag och Jörgen äntligen få påbörja vår familjehemsutbildningen och efter den ska vi träffa min chef Karin för att prata framtid.
 
Klockan 16.10 lyfter mitt plan som ska ta mig till Stockholm för en mys helg med barn och barnbarn. Toklängtar!
Med mig i bagaget ska givetvis tåget och vagnarna klämmas ner. ;)
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0