Oktober

Känner att mitt jobb och min vardag fyller varenda en av mina vakna timmar, kul och berikande i massor, men också väldigt uttröttande.
 
 
För någon dag sedan var rönnen som jag ser från mitt köksfönster så här fin, sen har det både blåst och regnat och minst hälften av alla löv har blåst ner. Gräsmattan har fortsatt att växa och idag krattade vi ihop det värsta, sen har Jörgen klippt med multiklippen.
 
 
Våra ute leksaker har fått komma fram för idag kom lillkille tillbaka till oss för en övernattning. Vi ska vara stödfamilj till honom en gång i månaden i ett halvår till att börja med. Så två små har behövt vår uppmärksamhet idag och det har gått bra, men som sagt var, det är uttröttande att inte hinna sitta ner i många minuter.
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0