Nu är vi på väg

Åt tomtegröt med farmor i går afton och sen strök vi kläder och packade ner allt i resväskorna resten av kvällen.
 
I dag har jag hunnit vara med Pontus till Byske på HC för en uppföljning av hans sänka som nu var nere på 24, sist var den 78 och ska egentligen vara under 5. Åkte vidare till stan för köp av skor till sonen och skjutsade sen honom till kompis.
Hann hem ett par timmar och packade ner det sista. Fick lust att åka till pappa och passade då på att ta med broders paket från mamma. Det var så fint på kyrkogården med alla ljus och en del marschaller som var tända.
 
Vi åt middag i stan innan vi åkte ut till flygplatsen och jag är så glad att resan blir av, att vi är tillräckligt friska allihopa.
 
 
Nu när jag skriver till dig sitter jag under trappen hos Johanna.
 

Hade tur i oturen att trött Elton vaknade till och vi fick träffa honom en liten stund.
 

Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0